يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۳۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
سخنگوي دولت اردن بمب‌گذاري‌هاي اخير در كربلا و عدن را محكوم كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، "محمد مومني"، وزير اطلاع‌رساني اردن و سخنگوي دولت اين كشور اعلام كرد، كشورش بمب‌گذاري‌ها در شهرهاي كربلاي عراق و عدن يمن را كه در آن افراد بي‌گناه كشته شدند، به شدت محكوم مي‌كند.

به گفته وي، اين دو بمب‌گذاري نشان‌دهنده اهميت نياز به تشديد تلاش‌ها براي مقابله با گروه‌هاي تروريستي افراط گرا است.

اين مقام اردني همچنين خواستار تلاش مضاعف جامعه بين‌المللي براي از ميان بردن تروريسم شد.

پيش از اين، محفوظ التميمي، عضو شوراي استانداري كربلا به سومريه نيوز گفت:‌ پنج عامل انتحاري كه كمربند انفجاري به خود بسته بودند، به يك مراسم عروسي در محله الحسين در شهرستان عين تمر در غرب كربلا حمله كردند. وي افزود:‌ دوتن خود را منفجر كردند كه به كشته شدن ۱۸ تن و زخمي شدن ۲۵ تن انجاميد.

همچنين، در پي انفجار يك خودروي بمب‌گذاري شده كه افراد وفادار به دولت مستعفي در جنوب يمن را هدف قرار داده بود، ده‌ها تن كشته و زخمي شدند. به گزارش ايسنا، منابع امنيتي در مصاحبه با شبكه اسكاي نيوز گفتند، اين انفجار در شهر بندري عدن، اصلي ترين شهر تحت كنترل دولت مستعفي رخ داده و دست‌كم ۶۰ كشته و چندين زخمي بر جاي گذاشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها