يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۴۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
"داعش بعد از دوختن دهان این چهار عراقی آنها را در یک خودرو قرار داد و در خیابان های موصل گرداند تا مایه عبرت برای دیگران شوند."
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، داعش دهان چهار مرد عراقی را به خاطر سخن به میان آوردن از پیروزی های ارتش عراق در القیاره با نخ و سوزن دوخت.  
 
بنا بر این گزارش، یکی از جاسوسان داعش به فرماندهان این گروهک خبر داده بود که چهار نفر از اهالی منطقه "طیران" جنوب موصل از شکست سنگین داعش در برابر ارتش عراق در منطقه القیاره سخن به میان آورده اند.   
 
به گزارش اسپوتنیک، داعش بعد از دوختن دهان این چهار عراقی آنها را در یک خودرو قرار داد و در خیابان های موصل گرداند تا مایه عبرت برای دیگران شوند.
 
داعش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها