امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۱۵۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: ظاهراً عليرضا منصوريان از انتقادات من ناراحت است، در صورتي كه حرف بدي نزده‌ام.

به گزارش پایگاه 598، علي جباري در گفت‌وگو با تسنيم، درباره وضعيت بيماري خود و دخترش اظهار داشت: خدا را شكر شرايط من بهتر شده، اما متأسفانه وضعيت دخترم خوب نيست و همچنان در كما به سر مي‌برد. از همه مردم مي‌خواهم كه براي سلامتي دخترم دعا كنند.

وي در مورد اينكه آيا مسئولان استقلال با او در ارتباط بوده‌اند يا خير، تصريح كرد: متأسفانه تا به امروز نه از گروه قبلي مديريت باشگاه و نه گروه فعلي كسي به ما سَر نزده است. ظاهراً پهلوان زنده را عشق است. بايد از شما رسانه‌ها تشكر كنم كه با من تماس مي‌گيريد و احوال‌ ما پيرمردها را مي‌پرسيد. از پرسپوليسي‌ها هم تنها دو هفته پيش جعفر كاشاني را در مراسمي ديدم و با هم صحبت كرديم. حسين كلاني هم گفت اگر كاري داشته باشم به او بگويم. علي فتح‌الله‌زاده نيز بارها با من تماس گرفته و جوياي احوالم بوده است.

پيشكسوت استقلال در خصوص اينكه عليرضا منصوريان و بازيكنان اين تيم به ديدار او رفته‌اند يا خير، گفت: منصوريان و كادرش هيچ تماسي با من نداشته‌اند. تنها نصرالله عبداللهي و بهتاش فريبا با من يكي دو بار تماس گرفتند. ناگفته نماند كه همبازي‌هاي قديمي‌ام از جمله جواد قراب، كشاورز و اكبر كارگر جم با من در ارتباط هستند.

جباري در واكنش به اين موضوع كه شايد منصوريان از انتقادات يك ماه گذشته او از استقلال ناراحت است، تصريح كرد: بله، ظاهراً به خاطر اين موضوع ناراحت است، در صورتي كه نيت من خير بوده و مسئله ديگري در كار نبود. منصوريان مربي جوان و آينده‌داري است. نظر ما اين بود كه مربي خارجي به استقلال اضافه شود. آيا حرف بدي گفتيم؟

وي در خصوص انتخاب كميته فني استقلال گفت: چهارشنبه هفته گذشته با سيدرضا افتخاري در اين زمينه جلسه داشتيم كه او در اين جلسه شركت نكرد. شنبه همين هفته بار ديگر قرار جلسه گذاشتيم، اما آنقدر معطل كرد كه همه پيشكسوتان رفتند. امروز بار ديگر جلسه داريم و اميدوارم اين بار افتخاري تعلل نكند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها