يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۵۵۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
رسانه‌های خارجی از جمله بی بی سی صبح امروز از بستری شدن «هما هودفر» به دلیل شرایط نامناسب جسمی در بیمارستان خبر داده بودند که این مطلب از سوی یکی از اعضای خانواده این زندانی تکذیب شد.
به گزارش پایگاه 598 ، صبح امروز رسانه‌های خارجی از جمله بی بی سی و دویچه وله از بستری شدن «هما هودفر» استاد ایرانی دانشگاه کانادا که از خرداد ماه به اتهام «همکاری با یک دولت خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران» زندانی است، خبر داده بودند.

«علی رضایی» از نزدیکان هما هودفر (پسر عمه وی) در گفتگو با خبرگزاری فارس ضمن تکذیب این خبر گفت: خبر بی بی سی دروغ است، «هما هودفر» در سلامت به سر می‌برد و در بیمارستان بستری نیست.

وی ادامه داد: «بی‌بی‌سی» به دروغ ادعا کرده که «هما» در زندان انفرادی به سر می‌برد اما او در زندان انفرادی نیست و مانند باقی زندانیان در بند عمومی حضور دارد.

بر اساس ادعای بی بی سی خانواده این زندانی بیانیه‌ای صادر کردند که هما هودفر با وجود سرگیجه‌های شدید، ضعف مفرط و سردردهای تشنجی همچنان در انفرادی و تحت نظر سپاه است.

«هما هودفر» عضو هیات مدیره و از بنیانگذاران موسسه «ولوم» که در دفتر مرکزی لندن فعالیت می کند خرداد ماه امسال به اتهام فعالیت‌های ضدامنیتی علیه جمهوری اسلامی دستگیر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها