أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۹۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، اگر ماجرای حضور فرهاد مجیدی در استقلال جدی باشد، باید نگران این باشگاه و یکی از مهمترین پیشکسوت‌هایش باشیم. سوال اساسی این است که از نظر سبک انتخاب، چه فرقی بین منصوریان و فرهاد مجیدی هست؟ هر دو ایرانی و جوان هستند و از عنصر محبوبیت سود می‌برند. اگر قرار به عدم استفاده از مربیان خارجی یا باتجربه باشد که منصوریان هم با همین استراتژی انتخاب شده و الان دارد کارش را می‌کند. در این صورت چه توجیهی برای انتخاب فرهاد مجیدی می‌تواند وجود داشته باشد؟ تازه منصوریان چند سالی را سرمربیگری کرده و در میادین داخلی و بین‌المللی تجربه اندوخته، اما فرهاد مجیدی با چه پشتوانه‌ای قرار است کارش را روی نیمکت داغ و سوزاننده استقلال شروع کند؟ تجربه منصوریان به خوبی نشان داد محبوبیت هم نمی‌تواند برگ برنده قابل توجهی برای حضور در پرسپولیس یا استقلال باشد؛ چه اینکه سرمربی پیشین نفت با استقبال گسترده و کم‌سابقه هواداران روی نیمکت آبی‌ها نشست، اما حالا بخش زیادی از پایگاه اجتماعی‌اش را از دست داده و ناکامی احتمالی در داربی هم کار او را سخت‌تر می‌کند. شاید الان خیلی‌ها فکر می‌کنند حضور در استقلال برای منصوریان زود بود. در این صورت می‌شود نگران فرهاد مجیدی هم بود که اگر در برابر جو موجود شل شود و جای منصوریان را بگیرد، چند ماه بعد نوبت او برسد که به چنین نتیجه‌ای دست پیدا کند!


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها