يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۰۶۶
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
مشاور سابق مهدی کروبی تصریح کرد روحانی باید از حمایت از برادرش دست بردارد و در صورت نیاز اجازه دهد وی محاکمه شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، وبگاه شبکه خبری «دوچه وله» آلمان در گزارشی با عنوان حکومت اصلاح طلب ایران با اتهام‌ فساد مالی مواجه شده است، نوشت: «حسن روحانی» رییس جمهور ایران زیر فشارهای فساد مالی قرار گرفته و «حسین فریدون» مشاور ویژه رییس جمهور و برادر وی نیز متهم به تجارت مشکوک است.

دویچه وله با اشاره به گزارش‌های منتشر شده در مورد روابط اقتصادی حسین فریدون، به نقل از «تقی رحمانی» مشاور «مهدی کروبی» نوشته است روحانی باید از برادرش فاصله بگیرد.

رحمانی که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد، گفته است: «تصور مردم این است که اگر برادر شما فاسد است، شما هم فاسد هستید.»

وی افزود: «روحانی باید دست از حمایت از برادرش بردارد. اگر برادر او محاکمه شود، مردم خواهند دید که قانون برای همگان یکسان است.»

به گفته رحمانی اگر در این محاکمه فریدون محکوم هم نشود، منتقدان روحانی مجبور به عقب‌نشینی خواهند بود. در این صورت است که روحانی می‌تواند با قدرت سر برآورده و به کار خود ادامه دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها