أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۲۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در FATF امکان دسترسی به اسناد طبقه‌بندی کشور وجود دارد، گفت: اسناد طبقه‌بندی کشور نباید در دسترس دشمن قرار داده شود.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه برخی مسائل آبستن خطرات بسیاری برای امنیت و استقلال کشور و مسیر نفوذ اجانب و بیگانگان است، ‌اظهار کرد: چاره‌ای نداریم که روابط بین‌المللی را توسعه دهیم اما این روابط نباید باعث دسترسی آمریکا و اسرائیل به اسناد طبقه‌بندی شده ما شود.

وی اطلاعات مالی کشور را اسناد طبقه‌بندی شده کشور دانست و ادامه داد: البته بر اساس قرارداد FATF امکان دسترسی آمریکایی‌ها به آن میسر خواهد شد در صورتی که این اسناد نباید در دسترس دشمن قرار داده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل و بعد از انقلاب در برهه‌هایی از تاریخ برخی از اسناد در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده شد که در هر دو برهه به ما ضربه زدند.

وی افزود: مسؤولان نظام باید به این مهم توجه کنند که همانگونه که آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند هیچ کشوری به اسناد طبقه‌بندی شده آنها دسترسی پیدا کند ما نیز نباید به آنها اجازه نظارت و دسترسی بدهیم.

آزادی‌خواه به نقش مجلس و جمع‌بندی قراردادهای نفتی در مجلس اشاره کرد و ادامه داد: مجلس می‌تواند در خصوص قرارداد FATF دخالت کند و از دولت بخواهد بیاید گزارش دهد بنابراین نمایندگان ملت به عنوان وکلای مردم باید قراردادها را از زوایای مختلف بررسی کنند.

این مسؤول با بیان اینکه اگر قراردادها و تفاهمنامه‌ها به تمامیت ارضی، استقلال، امنیت و آرامش کشور ضربه وارد کند به طور حتم مجلس موضع می‌گیرد و بیکار نخواهد نشست، یادآور شد: انتظار می‌رود همانطور که مجلس با دولت در موارد مختلفی همراه بوده، دولت هم همراهی خود را در این مورد با مجلس اعلام کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر هاشمی‌ رفسنجانی اشاره کرد و گفت: هر کشوری باید در همه موضوعات مرتبط توانمندی خود را به اثبات برساند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه دفاعی مستقل از حوزه علم و فناوری است،‌ تصریح کرد: معنا ندارد که حوزه دفاعی را تضعیف و حوزه علم و فناوری را بالا ببریم چراکه جامعه تکامل یافته از منظر اسلام جامعه‌ای است که در همه حوزه‌ها خود را اثبات کند.

آزادی‌خواه با اشاره به آیات مختلف قرآن در مأمور کردن اسلام و مسلمین و آمادگی برای هرگونه دفاع تکامل یافته، افزود: آمادگی و توانمندی دفاعی قوی برای کشور ضرورت است و هرگز علم و فناوری جای آن را نمی‌گیرد.

به گزارش فارس؛ وی به کشته شدن مظلومانه انسان‌ها در جنگ جهانی دوم با وجود دارا بودن برخی کشور‍‌ها از فناوری به دلیل نداشتن آمادگی دفاعی اشاره کرد و افزود: اگر قرار است دولت‌های آینده برای مردم کاری کنند باید هم آمادگی دفاعی و هم فناوری و سایر موضوعات را با هم پیش ببرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها