أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۳۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
مظفری:
داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: داور اردنی در بازی ایران و چین پنالتی حریف را ندید.

به گزارش پایگاه 598 ، نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت مخادمه داور اردنی در بازی ایران و چین گفت: اخطاری که او در اوایل بازی به وحید امیری داد به نظر سخت‌گیرانه می‌آمد اما از نظر تاکتیک ومدیرت برای قضاوت بهتر و صحیح‌تر چنین تصمیمی گرفت. کاری که داور سریلانکایی در بازی ایران وقطر انجام نداد.

وی ادامه داد: جای‌گیری‌های خوب داور اردنی و تشخیص‌های مطلوبش و همچنین زبان بدنی که کاملا قاطع بود باعث شد یک داوری خوب را شاهد باشیم. هر چند او یک اشتباه تاثیرگذار در این بازی داشت که خوشبختانه به نفع ما بود.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران تصریح کرد: در دقیقه 87 خطای سیدجلال حسینی روی مهاجم چینی در محوطه جریمه یک پنالتی قطعی بود که داور این صحنه را ندید. هر چند این مسئله به سود ماست اما از نظر نظارت داوری او نمره خوبی نمی‌گیرد زیرا اشتباه تاثیرگذاری انجام داده است.

مظفری با اشاره به اشتباهات داوری در مقدماتی جام جهانی گفت: در دوره قبل گل صحیح ازبکستان دیده نشد و این به سود ما بود و امرز هم پنالتی چین را داور ندید. در آسیا از نظر داوری ضرر نکرده‌ایم فقط یک بار در جام جهانی داوری به ضرر ما بود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها