يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۴۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
پرونده مامور نمای شیطان صفتی که با ربودن زنان و دختران آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالشان را به سرقت برده بود، به اتهام مفسد فی الارض به دادگاه ارسال شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر جنوب، آن روز زنی به دادسراي امور جنايي شیراز رفت و گفت شب گذشته مردي ناشناس دخترش را ربوده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

دختر جوان نيز در توضيح اين ماجرا گفت: ساعت ۷شب بود كه با یکی از دوستانم برای تفریح به گهواره دید رفته بودیم. در بين راه مرد جواني که خودش را مامور معرفی کرد نزدمان آمد و با پرس و جو خواست که به نسبت خانوادگی ما پی ببرد. وقتی که متوجه شد دوست هستیم.

پسر مورد علاقه ام را به سمت خودرواش برد و مدعی شد که باید برای مشخص شدن تکلیف مان با او برویم.

دخترجوان ادامه داد: در این میان دوستم از ترس فرار کرد و من تک و تنها ماندم. پس از این جریان مرا به جاي دوري برد كه وقتي چشمانم را باز كردم يك جاده خاكي ديدم. وحشت كرده بودم و با گريه، التماس ميكردم كه رهايم كند اما او در آنجا مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. موبايلش را نشانم داد و فهميدم كه از صحنه آزار و اذيت من فيلم گرفته است.

او تهديد كرد كه اگر شكايت كنم و موضوع را به خانواده ام بگويم اين فيلم را پخش ميكند و آبرويم را ميبرد. او حتي چندين فيلم ديگر كه در گوشياش بود نشانم داد كه در آنها دخترهای ديگري كه هم سن و سال خودم بودند را مورد آزار و اذيت قرار داده بود. اين فيلمها را كه ديدم وحشتم بيشتر شد. او گفت كه از همه فيلم گرفته و كسي جرأت ندارد از او شكايت كند، در نهايت نيز بعد از چند ساعت مرا رها كرد. وقتي به خانه آمدم ماجرا را به پدر و مادرم گفتم و تصميم گرفتيم شكايت كنيم.

مجرم سابقه‌دار

با اظهارات اين دخترجوان، بازپرس دادسراي امور جنايي تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي را مأمور شناسايي و دستگيري مرد شيطان صفت كرد. دخترجوان درباره مشخصات خودرو سرنخ هایی را در اختیار ماموران قرار داد.

از سوي ديگر مأموران با كمك شاکی توانستند به چهره فرضي متهم دست يابند كه مطابقت تصوير چهره نگاري شده با عكسهاي مجرمان سابقه دار نخستين سرنخ را در اختيار كارآگاهان گذاشت.

كارآگاهان متوجه شدند متهم جواني است كه پيش از اين دستگير شده و به زندان رفته است. به اين ترتيب پس از چند ماه متهم در حالي دستگیر شد که دو دختر دیگر نیز با مراجعه به دادسرا مدعی شده بودند به همین شیوه مورد آزار و اذیت قرار گرفته و اموالشان به سرقت رفته است.

در نهایت با انجام تحقیقات پلیسی وي دستگير شد اما با وجود اينكه شکات او را شناسايي كردند، جرمش را انكار كرد و مدعي شد بيگناه است. در چنين شرايطي بازپرس جنايي دستورات لازم را صادر تا اینکه مشخص شد این مرد تعداددیگری را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.

بدین ترتیب عکس متهم در روزنامه ها چاپ و سه نفر دیگر نیز با مراجعه به دادسرا مدعی شدند که این مرد آنها را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است. بدین ترتیب پرونده این مرد شیطان صفت برای صدور حکم آزار و اذیت به دادگاه ارسال و برای بررسی سرقت های مسلحانه مقرون به آزار و اذیت به دادسرا ارسال شد.

با بررسی های صورت گرفته پیرامون این موضوع و محرز شدن ارتکاب جرم از سوی این مرد پرونده وی با صدور کیفرخواست به اتهام مفسد فی الارض به دادگاه ارسال شد.

البته حکم اعدام این مرد نیز به اتهام آزار و اذیت در دادگاه صادر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها