يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۴۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
با توقف فرانسه در خانه بلاروس و شکست قهرمان یورو ۲۰۱۶، رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا پیگیری شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها فرانسه در مینسک به دیدار بلاروس رفت ولی نتوانست حریفش را شکست دهد و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد تا شاگردان دشان در اولین گام در انتخابی جام جهانی نتیجه مطلوبی کسب نکرده باشند.

از همین گروه سوئد و هلند نیز برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا مارکوس برگ در دقیقه ۴۳ با ضربه چیپ دروازه لاله‌های نارنجی فوتبال اروپا را باز کرد ولی در ادامه اسنایدر بازی را به تساوی کشاند تا یک امتیاز سهم هر دو تیم از این دیدار باشد.

پرتغال قهرمان اروپا در شبی که کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت برابر سوییس به میدان رفت و در نهایت با دو گلی که بریل امبولو و ادمیر مهمدی به ثمر رساندند، شکست خورد تا نتیجه ضعیفی در کارنامه سانتوس ثبت شود.

بلژیک یکی از تیم‌های خوب اروپا با ۳ گل قبرس را شکست داد. روملو لوکاکو دو بار و کاراسکو برای شیاطین سرخ اروپا گلزنی کردند و باتشوایی نیز یک ضربه پنالتی از دست داد.

تابلوی نتایج:

بلاروس صفر – فرانسه صفر
سوئد یک – هلند یک
بلغارستان ۴ – لوگزامبورگ ۳
جزایر فارو صفر – مجارستان صفر
سوییس ۲ – پرتغال صفر
آندورا صفر – لتونی یک
قبرس صفر – بلژیک ۳
بوسنی ۵ – استونی صفر
جبل الطارق یک – یونان ۴
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها