أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۸۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
ایران در گزارش خود به اوپک اعلام کرد میانگین تولید روزانه نفت آن در ماه اوت امسال به سطح سه میلیون و ٦٣٠ هزار بشکه در روز رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز از سنگاپور به نقل از یک منبع اوپکی اعلام کرد ایران در گزارش خود به این سازمان اعلام کرده که در ماه اوت امسال تولید نفت خام این کشور با ١٠ هزار بشکه افزایش نسبت به ماه ژوئیه، به سه میلیون و ٦٣٠ هزار بشکه در روز رسیده است.

اوپک روز دوشنبه (٢٢ شهریور ماه) در گزارش ماهانه خود به طور رسمی رقم تولید اعضا را اعلام می‌کند. طبق اعلام منبع یاد شده، در گزارش اوپک رقم تولید نفت ایران به نقل از منابع ثانویه، سه میلیون و ٦٣٠ هزار بشکه در روز اعلام خواهد شد که با رقم اعلام شده از سوی ایران همخوان است.

رقم‌های یاد شده نشان می‌دهند که تولید نفت ایران به سطح ماه‌های پایانی سال ٢٠١١ میلادی که هنوز تحریم شدت نگرفته بود، نزدیک شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها