أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۸۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
مرحوم حضرت آيت الله العظمي بهجت مي فرمود: چه مصائبي بر امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) كه مالك همه ي كره ي زمين است و تمام امور به دست او انجام مي گردد، وارد مي شود، و آن حضرت در چه حالي است و ما در چه حالي؟
به گزارش پایگاه 598، مرحوم حضرت آيت الله العظمي بهجت مي فرمود: چه مصائبي بر امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) كه مالك همه ي كره ي زمين است و تمام امور به دست او انجام مي گردد، وارد مي شود، و آن حضرت در چه حالي است و ما در چه حالي؟ او در زندان است و خوشي و راحتي ندارد، و ما چه قدر از مطلب غافليم و توجه نداريم!

كساني كه در خواب و بيداري تشرف حاصل نموده اند، از آن حضرت شنيده اند كه فرموده است: براي تعجيل فرج من زياد دعا كنيد. خدا مي داند تعداد اين دعاها بايد چه قدر باشد تا مصلحت ظهور فراهم آيد. قطعاً اگر كساني در دعا جدي و راستگو باشند و به هم و ناراحتي اهل بيت (عليهم السلام) مهموم، و به سرور آنان مستبشر باشند، مبصراتي خواهند داشت و قطعاً مثل ما چشم بسته نيستند. بايد دعا را با شرايط آن كرد. و توبه از گناهان از جمله شرايط دعا است، چنان كه فرموده اند:
دعاء التائب مستجاب.
دعاي شخصي كه توبه كند، اجابت مي گردد.
نه اين كه براي تعجيل فرج دعا كنيم و كارهايمان براي تبعيد و تأجيل فرج آن حضرت باشد!
كتاب در محضر حضرت آيت ا.... العظمي بهجت – ص 118
محمد حسين رخشاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها