أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۹۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، دیشب شب بازیکنان هجومی تیم ملی ایران در فوتبال اروپا بود. 

به گزارش تابناک ورزشی، به جز گلزنی کریم انصاری فرد در لیگ یونان و علیرضا جهانبخش در لیگ هلند، رضا قوچان نژاد هم توانست برای هیرنوین گلزنی کند. 

هیرنوین دیشب به مصاف توئنته رفت که این بازی با نتیجه 1-3 به سود گوچی و یارانش به پایان رسید. مهاجم دوست داشتنی تیم ملی نقش زیادی در این پیروزی داشت و گلهای اول و سوم تیمش را به ثمر رساند تا در 5 هفته ای که از شروع سوپرلیگ هلند گذشته، سه گل زده باشد. هیرنوین در حال حاضر در رده ششم جدول قرار دارد.

با درخشش همزمان کریم انصاریفر و جهانبخش در هلند و یونان، و گلزنی های گوچی حالا فشار روی مهدی طارمی و آزمون بیشتر شده است. به خصوص این فشار برای مهاجم پرسپولیس بیشتر لمس می شود که این هفته دربی را در پیش دارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها