کد خبر: ۳۹۳۰۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
مهاجم رئال مادرید نسبت به صحبت‌های اخیر هافبک پیشین بارسلونا واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، رئال مادرید شنبه در هفته سوم لالیگا پنج بر دو اوساسونا را شکست داد. کریستیانو رونالدو نخستین بازی‌اش را برای مادرید در این فصل انجام داد و گل نخست تیمش را در دقایق ابتدایی بازی به ثمر رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم پرتغالی پس از بازی گفت: از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی به سر می‌برم. می‌توانستنم 90 دقیقه بدون هیچ مشکلی بازی کنم. در حقیقت پس از آسیب‌دیدگی شدید انجام برخی حرکت‌ها کمی ترس ایجاد می کند، اما این اتفاق عادی است. احساس خوبی دارم و دردی ندارم. از پیروزی به دست آمده خوشحالم. تیم خیلی خوب بازی کرد.

ژاوی هرناندس، هافبک پیشین بارسلونا چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود مشکل رونالدو این است که بازیکن دیگری برتر از او است. مهاجم مادرید در این باره اظهار کرد: ژاوی همیشه می‌خواهد درباره من با مطبوعات صحبت کند. چه اهمیتی دارد. او در قطر بازی می‌کند و تا به حال هیچ توپ طلایی کسب نکرده است، اما من سه بار این جایزه را بردم. بیشترین ورزشکاری که در شبکه‌های اجتماعی نامش جست و جو می‌شود، من هستم.

بازیکن پرتغالی درباره تمدید قراردادش گفت: باید در این رابطه با رییس باشگاه صحبت کنید. همه چیز خوب پیش می‌رود و این موضوع را بارها تکرار کرده‌ام. شما( رسانه) در دو روزنامه مهم به این موضوع(تمدید قرارداد) اشاره کردید. انگار که بیشتر از من می‌دانید. نمی‌خواهم به این سوال پاسخ دهم. ساده است. اگر رییس باشگاه مادرید بودم و چنین بازیکنی داشتم 10 سال دیگر قراردادش را تمدید کردم.

رونالدو افزود: دوست دارم سال‌های زیادی در مادرید بمانم چون بزرگترین باشگاه جهان است. این تیم باید بهترین‌های جهان را داشته باشد و برای همین می‌خواهم در مادرید بمانم و از دنیای فوتبال در این باشگاه خداحافظی کنم. دوست دارم تمام عناوین ممکن را با این تیم به دست آورم. دوست دارم لالیگا را فتح کنیم چون سال‌هاست به این عنوان نرسیدیم. تیم در شرایط خوبی قرار دارد و می‌تواند در این فصل به این جام دست یابد.

مادرید سه شنبه شب در لیگ قهرمانان برابر اسپورتینگ لیسبون قرار می‌گیرد. رونالدو در این‌باره گفت: این بازی معنای خاصی برای من دارد. فوتبالم در این تیم شکل گرفت. اسپورتینگ در قلب من جای دارد، اما اکنون در مادرید بازی می‌کنم. مادرید باشگاه من است. تیمی که باید از آن دفاع کنم و علاقه زیادی به آن دارم. به همین خاطر می‌خواهم در این بازی پیروز شویم.

مهاجم پرتغالی در مورد رسیدن به رکورد 100 گل در این بازی‌ها اظهار کرد: چه تعدا گل به ثمر رسانده‌ام؟ 94 گل؟ شاید! دقیق نمی‌دانم. فقط می‌دانم کمی از 90 بیشتر است. امیدوارم بتوانم به این رکورد برسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها