امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۳۴۷۰
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
علاوه بر انفجارهای متعدد گلکسی نوت 7، مدتی قبل شنیدیم که یکی از مدل‌های گلکسی S7 اج این شرکت نیز دچار آتش سوزی شده و اکنون نیز نوبت به یکی دیگر از پرچمداران سامسونگ برای پیوستن به این جریان رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه محلی The Sun در بریتانیا، یکی دیگر از گوشی‌های تولید شده توسط شرکت سامسونگ منفجر شده و این بار گلکسی S7 بازیگر نقش اصلی بوده است. با توجه به اینکه از زمان عرضه گلکسیS7 و گلکسی S7 اج به بازار تا به امروز گزارشی مبنی بر انفجار این گوشی‌ها منتشر نشده است، همزمان شدن این دو انفجار جدید با حوادث مربوط به انفجار گلکسی نوت‌های 7 بدشانسی سامسونگ است.

مطابق با این گزارش، Sara Crockett اواسط روز در یک رستوران حضور داشته و گوشی هوشمندش را در دست گرفته بوده است که ناگهان متوجه می‌شود گوشی در حال باد کردن، داغ شدن و دود کردن است. دوربین مدار بسته رستوران نیز این صحنه را فیلمبرداری کرده است. زمانی که سارا متوجه تغییر حجم گوشی و داغ شدن بیش از حد آن می‌شود، آن را به زمین می‌اندازد و در عرض چند ثانیه دود همه جا را می‌گیرد.

ظاهرا این گوشی در زمان انفجار در حال شارژ نبوده است و همین موضوع موجب تعجب سامسونگ شده است. کارشناسان سامسونگ در حال بررسی این موضوع هستند و تیم خدمات مشتریان سامسونگ نیز با این کاربر در تماس است.

 

انفجار گلکسی اس 7

 

 

انفجار گلکسی اس 7

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها