يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۴۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
با توجه به ادامه ریزش سهام گروه خودرویی‌ها نسبت به هفته گذشته شاهد روند منفی در مسیر سهام گروه های خودرویی در بازار سرمایه هستیم که این روند در کلیه گروه‌های سایپا،ایران خودرو، زامیاد، پارس خودرو، بهمن، ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل قابل مشاهده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، بررسی سهام 7 گروه خودرویی درهفته جاری حاکی از بازگشت سهام این گروه‌ها به مدار نزولی است.
 
سایپا (خساپا)
 
سهام گروه خودرو‌سازی سایپا تعداد سهم در معامله شده در ابتدای هفته یک هزار 934 بوده که این رقم در پایان هفته با کاهش روبرو شده و به یک هزار و 666 رسیده است و در ادامه نیز حجم سهام این گروه از 27 میلیون و 91 سهم در پایان به 26 میلیون و 304 سهم کاهش یافته است.
 
درصد تغییر قیمت سهام این گروه در بازار در ابتدای هفته با کاهش 1.15 درصدی مواجه بوده با ادامه این روند در پایان هفته به کاهش 0.96 درصدی رسیده است.
 
دنده عقب خودرویی‌ها در جاده بورس 
ایران خودرو (خودرو)
 
ایران خودرو در ابتدای هفته 916 سهم بوده که این رقم در پایان با افزایش به یک هزار و 321 سهم رسیده است و حجم 10 میلیون 5 سهم در ابتدای هفته با افزایش به 15 میلیون و 99 سهم رسیده است.
 
در ابتدای هفته این سهم با کاهش 1.79 درصدی روبر شده که این روند در پایان هفته ادامه پیدا کرد و به 2.64 درصد کاهش رسید.
 
 
دنده عقب خودرویی‌ها در جاده بورس

زامیاد (خزامیا)
 
گروه زامیاد در ابتدای هفته تعداد 660 نوبت معاملاتی داشته  که این رقم در انتهای هفته به یک هزار و 103 سهم افزایش یافته است و حجم معاملات در این گروه با  10 میلیون و 603 سهم به 16 میلیون و 509 سهم در پایان هفته افزایش یافته است.
 
در ابتدای هفته این سهم کاهش 1.6 درصدی داشته و در پایان هفته کاهش 0.51 درصدی رسیده است.

دنده عقب خودرویی‌ها در جاده بورس 
 
پارس خودرو (خساپا)
 
گروه سهام پارس خودرو 459 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 734 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از 5 میلیون 812 سهم در ابتدای هفته به 8 میلیون 247 سهم رسیده که رشد را تجربه کرده است.
 
در ابتدای هفته این سهم با کاهش 1.08 درصد نسبت به هفته گذشته روبرو شده که این روند در پایان هفته به رشد 1.25 درصدی رسیده است.
 
دنده عقب خودرویی‌ها در جاده بورس

سایپا دیزل (خکاوه)

 گروه سهام سایپا دیزل در ابتدای هفته تعداد 349 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 713 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 2 میلیون و 831 سهم در ابتدای هفته به 6 میلیون و 884 سهم در پایان هفته رشد یافته است.
 
همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 0.92 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته نیز ادامه داشته و به 1.86 درصد کاهش رسیده است.
 
دنده عقب خودرویی‌ها در جاده بورس 

گروه بهمن (خبهمن)
 
گروه سهام بهمن در ابتدای هفته تعداد 106 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 131 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم یک میلیون سهم در ابتدای هفته در پایان با کاهش روبرو بوده است.
 همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 0.08 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته به 1.41 درصد رشد رسیده است.
 
دنده عقب خودرویی‌ها در جاده بورس 

ایران خودرو دیزل(خاور)
 
گروه سهام ایران خودرو دیزل در ابتدای هفته تعداد 290 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته 747  نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 2 میلیون و 851 سهم در ابتدای هفته به 11 میلیون و 607 سهم در پایان هفته افزایش یافته است.
 
همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 3.64 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته به 2.56 درصد کاهش رسیده است.
 
دنده عقب خودرویی‌ها در جاده بورس 

گزارش میزان حاکی از این است که روند 7 گروه خودرویی در اواخر شهریور ماه با توجه به روند مثبت شاخص در هفته جاری با شیب ملایم همراه بوده و در پایان هفته سهام مجددا با ریزش روبرو شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها