يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۵۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری پارالمپیک از اینکه قهرمان المپیک و هم پارالمپیک از ایران هستند ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیامند رحمان وزنه بردار فوق سنگین پارالمپیکی ایران بعد از کسب مدال طلا اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستم امروز خوشرنگ‌ترین مدال را برای کاروان منا به ارمغان بیاورم. خوشحالم که با کسب مدال طلا و رکوردشکنی توانستم دل مردم ایران را شاد کنم.

وی افزود: از آقای خسروی وفا و مربیانم که همیشه روحیه و انرژی به من دادند، تشکر می کنم. احساس غرور می کنم که بعد از این همه سختی و زحمتی که کشیدم، زحماتم به بار نشست. در این مدت اردوهای سخت و طولانی را پشت سر گذاشتم و تحمل این همه دوری از خانواده هم دشوار بود.

قوی ترین مرد پارالمپیک بیان کرد: امروز خستگی از تنم در رفت. از مسئولان انتظار دارم که به ورزش اهمیت بیشتری بدهند تا ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی دغدغه ای نداشته باشند. در صندوق حمایت از قهرمانان برابری وجود ندارد. البته امیدوارم همه چیز درست شود.

سیامند رحمان در ادامه گفت: در لحظه ای که می خواستم وزنه ها را مهار کنم می دانستم مردم کشور و همشهری هایم درحال تماشای مسابقه ام هستند و خوشحالی آنها را در ذهنم داشتم. خیلی خوشحالم به قولی که داده بودم عمل کردم.

وی در پایان به سوالی در خصوص شرایطی که برای بهداد سلیمی پر المپیک به وجود آمد و اینکه آیا ترسی از اتفاق مشابه نداشته، چنین پاسخ داد: بهداد سلیمی دوست نزدیک و صمیمی من است. برایش آرزوی موفقیت می کنم. همین که قوی ترین مرد المپیکی و پارالمپیکی از ایران است احساس غرور و خوشحالی می کنم. در آخر هم می خواهم خطاب به همشهری‌هایم بگویم از اینکه توانستم دلشان را شاد کنم خوشحالم و دست تک تک آنها را می بوسم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها