أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۶۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
منابع عربستاني از كشته شدن ۵ نظامي سعودي در جريان درگيري با نيروهاي ارتش يمن در مناطق مرزي، خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، رسانه‌هاي دولتي و نيز غير رسمي عربستان سعودي، روز چهارشنبه از كشته شدن 5 نظامي اين كشور در جريان درگيري با ارتش و نيروهاي مردمي يمن (وابسته به انصارالله) در مناطق مرزي، خبر دادند.

خبرگزاري رسمي عربستان (واس) نيز، كه اين خبر را منتشر كرده، هيچ اشاره‌اي به زمان و جزئيات كشته شدن اين نظاميان نكرده است.

طبق اعلام اين منابع، يك افسر ارشد سعودي نيز در بين كشته شدگان است كه در روز عيد قربان در درگيري با ارتش يمن به قتل رسيد.

هم‌زمان، خبرگزاري رسمي يمن (سبأ) گزارش داد نيروهاي ارتش يمن پايگاه‌هاي «الدخان»، «السودانه» و «الخشن» در جيزان را بمباران كردند.

سبأ از كشته شدن دو نظامي سعودي در پي بمباران السودانه و همچنين از وقوع آتش‌سوزي گسترده در پايگاه الخشن خبر دادند.

اين خبرگزاري يمني تصريح كرد، جنگنده‌هاي ائتلاف متجاوز سعودي پايگاه‌هاي انصارالله را در استان «صعده» در شمال يمن بمباران كردند و همچنين خسارات گسترده‌اي به دارايي‌هاي شهروندان و مزارع آنها وارد كرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها