أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۶۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
وزنه‌بردار ملي‌پوش ايران در المپيك ۲۰۱۲ لندن در مورد كسب مدال طلاي اين رقابت‌ها و اعلام دوپينگ ۴ رقيب خود توضيحاتي ارائه كرد.

به گزارش پایگاه 598، سعيد محمدپور در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص  دوپينگ 4 وزنه‌بردار دسته 94 كيلوگرم مسابقات وزنه‌برداري المپيك لندن و به دست آوردن مدال طلا بعد از 4 سال اظهار داشت: ابتدا شب گذشته از طريق فضاي مجازي متوجه اين موضوع شدم اما باورم نشد كه چنين اتفاقي رخ داده و سايت فدراسيون جهاني را مشاهده كردم كه در اين سايت نيز چيزي مشخص نبود. در نهايت يكي از دوستانم تصويري از سايت فدراسيون جهاني را براي من ارسال كرد و متوجه شدم كه بعد از 4 سال به مدال طلا دست پيدا كرده‌ام.

وي افزود: البته باز هم چيزي قطعي نبود و انعكاسي نداشت و صبح امروز با فريادها و خوشحالي پدرم از خواب بيدار شدم و متوجه شدم كه همه جا اعلام شده است و تلويزيون نيز در حال زيرنويس كردن اين موضوع است.

وزنه‌بردار دسته 105 كيلوگرم كشورمان خاطرنشان كرد: قطعا اگر اين طلا را در لندن به دست مي‌آوردم تفاوت‌هاي بسياري با سال 2016 داشت. بعد از آن همه سختي كسب مدال شيرين‌تر بود ولي باز هم جاي شكر دارد كه به آنچه كه حقم بود، دست پيدا كردم. به اعتقاد خودم در لندن از خيلي از وزنه‌برداران بهتر بودم اما با ناجوانمردي نتوانستم به حقم برسم.

محمدپور ادامه داد: قبل از اين هم مشخص شده بود كه صاحب مدال نقره المپيك شده‌ام و به همين دليل براي به دست آوردن جوايزم اقدام كردم. ولي اتفاقي رخ نداد و شايد قسمت بود كه نقره‌ام به طلا تبديل شود تا جوايز را به دست آورم.  اكنون نيز حداقل انتظار من اين است كه به اندازه المپيكي‌ها به من جايزه بدهند و در شرايطي كه 4 سال جوايزم را ديرتر تحويل مي‌گيرم مردم متوجه كسب اين مدال طلا شوند و در اين خصوص اطلاع رساني صورت بگيرد.

قهرمان دسته 94 كيلوگرم المپيك لندن در خصوص آخرين شرايط مصدوميتش تصريح كرد: من از وزنه‌برداري كنار نرفته‌ام و تنها با آسيب‌ديدگي شديدي مواجه بودم ولي اكنون شرايط خوبي دارم و با انگيزه مضاعفي كه كسب كرده‌ام تمرينات را بهتر پيگيري مي‌كنم تا با توجه به فرصت 13 ماهه‌اي كه تا مسابقات جهاني باقي مانده بتوانم با قدرت در مسابقات جهاني شركت كنم. تنها بايد كمي صبر كنم تا دستم بهتر شود و بتوانم در دسته 105 كيلو روي تخته بروم.

وي گفت: از المپيك قبلي تاكنون مدال‌هاي با ارزشي را از دست دادم و چند مسابقات جهاني، آسيايي، بازي‌هاي آسيايي و حتي المپيك را از دست دادم اما خدا را شكر كه هميشه خدا جاي حق نشسته و طلاي خوش‌رنگ را به دست آوردم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها