أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۶۱۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
با تلاش پزشكان بيمارستان صنايع پتروشيمي كودكي ماهشهري از خفگي و مرگ ناشي از بلعيدن جسم خارجي نجات پيدا كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، كودك چهار ساله‌اي كه بر اثر بلعيدن جسم خارجي در آستانه مرگ قرار گرفته بود توسط پزشكان بيمارستان صنايع پتروشيمي جان دوباره‌اي گرفت و به زندگي بازگشت.

پزشك معالج اين كودك ماهشهري در اين رابطه به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: كودكي چهار ساله به نام «ايليا بن‌سعيد» با حالت كبودي و سيانوز شديد به اورژانس بيمارستان صنايع پتروشيمي منتقل شد.

بهرام‌ عباس‌نيا اظهار كرد: بلافاصله همراه با كاركنان اورژانس بدون اطلاع از وجود جسم خارجي در گلوي اين كودك اقدام به بررسي و تنفس به وي شد و در حين كار به لطف خدا و با شگرد و تخصص خاص متوجه وجود شيء در گلوي اين بيمار شده و آن را خارج كردم.

وي تصريح كرد: با وجود خارج كردن جسم از گلوي ايليا اما تنفسش قطع و نبضش نيز به شدت ضعيف شده بود به نحوي كه ديگر اميدي به زنده ماندن اين كودك چهار ساله نماينده بود.

عباس‌نيا افزود: اما اميد خود را از لطف خدا قطع نكرده و به تلاش براي نجات ايليا ادامه داديم كه خوشبختانه تلاش‌ها نتيجه داد و اين كودك به زندگي برگشت.

پدر اين كودك چهار ساله نيز به خبرنگار فارس گفت: ايليا در حال بازي بود كه ناگهان با حالت خفگي مادرش را صدا كرد و همسرم پس از چند لحظه متوجه مي‌شود پسرمان بيهوش شده و به كمك همسايگان او را به اورژانس بيمارستان صنايع پتروشيمي منتقل مي‌كنند.

صادق بن‌سعيد ادامه داد: تصور مي‌كنم خداوند به ميمنت اعياد قربان و غدير ايليا را دوباره به ما بخشيد. اميدوارم بتوانم شاكر و سپاس‌گزار حضرت احديت و قدردان تلاش‌هاي دكتر بهرام عباس‌نيا و كاركنان زحمتكش اورژانس بيمارستان صنايع پتروشيمي باشم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها