أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۶۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
میان مهره های میلیاردی ، این مجيد حسيني جوان بود که مدافعي مستحکم نشان داد و شايد همین نمایش به منصوريان ثابت كند که برای بدست آوردن اطمینان در قلب دفاع لزومی به خرید پادواني میلیاردی نبود.
به گزارش پایگاه 598، دربی هشتادو سوم با نتیجه بدون گل نمی تواند بازی بیادماندنی باشد و مهره های درون زمین هم چندان به چشن نیامدند اما در این میان چند تک مهره سرحال در دربی دیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اکثر بازیکنان دو تیم در حد متوسط خود ظاهر شدند و کار سختی است که بهترینی از بین آنها سوا کرد اما بهترين بازيكن پرسپوليس در دربی 83 بدون تردید اميد عاليشاه بود که دوندگی بی امانی داشت و در روزی که مهدی طارمي هم در اندازه های خودش ظاهر نشد چندین فرصت خلق کرد. محسن مسلمان و کامیابی نیا هم بد نبودند اما بدترین بازیکن برانکو علی علیپور بود که بجای پیشرفت در حال عقبگرد است و هر بازی بی خطرتر می شود.

در استقلال هم در میان مهره های میلیاردی ، این مجيد حسيني جوان بود که مدافعي مستحکم نشان داد و شايد همین نمایش به منصوريان ثابت كند که برای بدست آوردن اطمینان در قلب دفاع لزومی به خرید پادواني میلیاردی نبود.  در استقلال بقیه بازیکنان حتی خسرو حیدری و ابراهیمی متوسط بودند و مهدی رحمتی هم توپ خاصی نگرفت. 

استقلال در میان بدترین های میدان جابر انصاری را داشت که دیگر اثرگذاری گذشته را ندارد.

بهترین ها و بدترین های دربی 83 تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها