يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۷۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
هافبک تیم تراکتورسازی گلش را به شهید باکری تقدیم و اعلام کرد از او انرژی می گیرد.

به گزارش پایگاه 598، سینا عشوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن، گلی که به ثمر رساند، صدرنشینی تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


خداراشکر دربی مساوی شد
هم بازیکنان ما و هم بازیکنان ذوب آهن در بازی رودررو عملکرد خوبی داشتند. دوندگی زیادی داشتیم و همه زحمت کشیدند. فکر می کنم کیفیت پایین زمین باعث شد بازی زیبایی از آب در نیاید. با این حال موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. خداراشکر می کنم که 3 امتیاز را گرفتیم و از سوی دیگر دربی مساوی شد تا به صدرجدول برسیم.


از شهید باکری انرژی می گیرم
من در بازی با ذوب‌آهن برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار گرفتم. البته در هفته های ابتدایی مصدوم بودم و آرام آرام به ترکیب اضافه شدم. خوشحالم که بازی کردم و گل هم زدم و این گل را نیز به روح شهید باکری تقدیم کردم. دلیلش هم این است که واقعا از شهید باکری انرژی می گیرم.


درست نبود خوشحالی کنم
من بعد از گل به ذوب آهن خوشحالی نکردم؛ چون درست نبود خوشحالی کنم. از نونهالان در تیم ذوب آهن بازی کردم و شان و شخصیت یک ورزشکار این نیست که مقابل تیم سابق خود گل بزند و خوشحالی کند.


صدرنشینی در هفته ششم خوشحالی ندارد
ما از ابتدای فصل به دنبال صدرنشینی و موفقیت بودیم. با این حال الان مهم نیست که در صدرجدول باشیم، مهم این است که در پایان فصل بالانشین باشیم و قهرمان شویم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم. صدرنشینی در هفته ششم خوشحالی ندارد. ما دو سال پیش 20 هفته صدرجدول بودیم اما در نهایت قهرمان نشدیم.


از بی احترامی به یحیی ناراحتم
به خاطر بی احترامی هایی که به سعید آذری و یحیی گل محمدی در ورزشگاه فولادشهر شد، ناراحتم. به نظرم در شان و شخصیت هواداران ذوب‌آهن نیست که این مسائل را پیش بیاورند. من واقعا متاسف شدم و فکر می کنم چنین رفتارهایی درست نبود.


بازیکنان زیادی داریم
در تیم ما بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند که همه تاثیرگذار هستند. همه نفرات برای رسیدن به ترکیب اصلی می‌جنگند و با نظر امیر قلعه نویی بازی می کنیم. هدف همه ما قهرمانی با تراکتورسازی است و امیدوارم به این مهم برسیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها