أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۸۵۷
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دربی پایتخت شاهد زشت‌ترین دربی چند سال اخیر بودیم.
به گزارش پایگاه 598، حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول گفت: آلومینیوم تیم خوبی بود. بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داشتند اما سپیدرود تیمی است که تاکنون در خانه نباخته است. ما فقط یک مساوی در خانه داشتیم و مقابل هواداران‌مان بسیار خوب بازی می‌کنیم.  در این دیدار هم به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: تنها مشکل سپیدرود بحث مالی است اگر مسئولان از این تیم حمایت کنند می‌توانیم شرایط بسیار خوبی در لیگ پیدا کنیم.

کعبی در مورد درگیری خود با بازیکنان آلومینیوم گفت: در فوتبال درگیری پیش می‌آید. مسئله خاصی نبود. مهابادی به دلیل اعتراض به داور باعث شد که بازی با وقفه طولانی مواجه شود و فقط موقعی که بازیکن حریف دستش را به سینه من گذاشت با او درگیر شدم. در پایان مسابقه هم از او عذرخواهی کردم و همه چیز به خوبی و خوشی به پایان رسید.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس گفت: در پنج سال اخیر زشت‌ترین دربی پایتخت را دیدیم. شاید هم بهتر است بگویم ضعیف‌ترین دربی را مشاهده کردیم. تماشاگران از دیدن این بازی لذت نبردند. وقتی صد هزار تماشاگر برای دیدن یک بازی می‌آید باید کیفیت مسابقه هم خوب باشد. دربی‌های اروپایی را ببینید که چقدر جذاب است.

وی افزود: هر دو مربی به تساوی راضی بودند. پرسپولیس اگر راضی می‌شد بالای جدول را از دست می‌داد و استقلال هم استرس باختن داشت. شاید اگر بازیکنان دو تیم که نیم بیشتر آنها ملی‌پوش بودند با تمرکز بازی می‌کردند می‌توانستیم شاهد یک بازی پرگل دیگر از این دو تیم باشیم مثل آنچه که دو فصل گذشته اتفاق افتاد و تماشاگران از آن لذت بردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها