أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۳۹۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
مشاور عالی رهبر انقلاب در واکنش به حمله آمریکا به مواضع ارتش سوریه گفت: امروز کسانی که به آمریکایی‌ها خوشبین هستند و اعتماد دارند باید از این تجاوز و حمله آنها درس بگیرند و بدانند آمریکایی‌ها از پیمان شکنی هیچ ابایی ندارند.
به گزارش پایگاه 598، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به حمله آمریکا به مواضع ارتش سوریه و شهادت ده‌ها تن نفر از آنان گفت: امروز کسانی که به آمریکایی‌ها خوشبین هستند و اعتماد دارند باید از این تجاوز و حمله آنها درس بگیرند.

مشاور عالی رهبر انقلاب اضافه کرد: کسانی که به آمریکایی‌ها خوشبین هستند و اعتماد دارند بدانند آمریکایی‌ها از پیمان شکنی هیچ ابایی ندارند.

حدادعادل تصریح کرد: همزمانی این حمله آمریکا و اقدام رژیم صهیونیستی و حمایتشان از تروریست‌های النصره و امثالهم اهداف پنهان آنان را از طرح آتش بس آشکار کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
United States
۲۱:۳۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
ًاقاي حداد عادل از شما بعيد است اين حرف را بزنيد ايا انها را نميشناسيد ، انها براي حمله امريكا به ارتش سوريه كف ميزنند و از اين بابت خوشحالند چه درسي عبرتي شما به انها پيشنهاد كرديد ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها