أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۳۹۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
سناتور ایالتی آمریکا در بازگشت از سفر تابستانی از تهران گفت که هدفش افزایش مراودات تجاری و داد و ستد با ایران و تبادل ایده با یکدیگر بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «جیمز داباکیس» عضو دموکرات مجلس سنای ایالت یوتا که به تازگی از مسافرت تابستانی از تهران برگشته است، مدعی شده که مردم ایران عاشق آمریکا هستند.

به گزارش وبگاه «کی. یو تی وی» جیمز داباکیس با ادعای این‌که مردم ایران آماده ترمیم روابط با آمریکا با وجود  عدم میل دولت ایران هستند، گفت: «مردم ایران عاشق آمریکایی‌ها هستند. ما در هر خیابانی که رفتیم مردم دنبالمان بودند و با ما حرف می‌زدند و ما را به منازلشان دعوت می‌کردند.»

جیمز داباکیس، در پاسخ به سئوالی در زمینه  علت سفر به ایران گفت: «شما در زندگی به نقطه‌ای می‌رسید که در آنجا حرفی بزنید. آیا شما قصد انجام کاری دارید؟ آیا می‌خواهید موردی را در جهان تغییر دهید یا این‌که بر نیمکتی نشسته و شاهد تغییر جهان باشید.»

سناتور دموکرات آمریکایی افزود: «من راهی را برای خدمت به مردم یوتا و آمریکا برای ایجاد صلح با مردمی که زیاد با هم گفتگو ندارند، یافته‌ام.»

داباکیس گفت که از سوی یک گروه دانشگاهی به ایران دعوت شده و اظهار کرد که از این فرصت استفاده کرده زیرا در جهان امروزی عدم تفاهم وجود دارد و این امر بین مسلمانان جهان و اهالی آمریکا نیز مشاهده می‌شود و اختلاف می‌تواند بدتر نیز بشود.

داباکیس در خاتمه افزود که هدف نهایی‌‌اش افزایش مراودات تجاری و داد و ستد با ایران و تبادل ایده‌ها و افراد با همدیگر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
مگر دروغ گفته است ؟؟ اگر غیر از این است چگونه هنگامورود این فرد اطلاع رسانی عمومی صورت نگرفته است ؟؟؟؟/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها