أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۱۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۵ آبان ۱۳۹۵
فرمانده مرزبانی گفت: برای ایام اربعین و بازگشت زائران هیچ دغدغه امنیتی در مرزها وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سردار قاسم رضایی با اشاره به آخرین وضعیت مرزهای سه گانه اربعین گفت: خوشبختانه در مرزهای استان خوزستان و ایلام مشکل خاصی وجود ندارد و امنیت در مرزهای این استان ها و استان کرمانشاه حاکم است. خوشبختانه هماهنگی خوبی برای خروج زائران در اربعین انجام شده است.  
 
وی ادامه داد: اقدامات مهندسی در مزها و پایانه های مرزی انجام شده است و در حال رفع نواقص موجود در زمان باقی مانده هستیم. البته نقص هایی در آنسوی مرز وجود دارد که طرف عراقی در حال رفع نواقص از جمله جاده های مرزی است.  
 
فرمانده مرزبانی با بیان اینکه در روزهای پایانی شاهد حجم مراجعات به مرزها و شلوغ شدن پایانه های مرزی هستیم، تاکید کرد: زائران اربعین سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند و با توجه به برخی کمبودها در آنسوی مرز بهتر است زودتر برای عزیمت به این سفر اقدام کنند.

سردار رضایی با بیان اینکه سالهای قبل ملاحظاتی برای حضور افراد در مراسم اربعین وجود داشت، تاکید کرد: امسال تنها افرادی که دارای گذرنامه و ویزای معتبر هستند می توانند از مرزهای کشور خارج شوند. امسال دیگر کسی با کارت ملی و دفترچه بیمه نمی تواند به سفر اربعین برود و با توجه به قانون عراق،نیروهای مرزی اجازه خروج نمی دهند.  
 
وی با بیان اینکه هیچگونه دغدغه امنیتی در مرزها نداریم، تاکید کرد: با همکاری سپاه،ارتش و نیروهای امنیتی کوچکترین دغدغه ای در رفت یا برگشت زائران اربعین نداریم. نیروهای مرزبانی با دقت زیاد مسائل را رصد می کنند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها