يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۲۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۵ آبان ۱۳۹۵
کوچکی‌ن‍ژاد:
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات گفت: برای روحانی بخاطر بیان مطالبش درباره صندوق ذخیره متأسفم. مطمئناً فرهنگیان در انتخابات آینده پاسخ منفی به وی خواهند داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی‌ن‍ژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در صحن علنی پیرامون ۸ هزار میلیارد تومان بدهی صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: برای آقای روحانی برای بیان مطالبش درباره صندوق ذخیره متأسفم و مطمئناً فرهنگیان در انتخابات آینده پاسخ منفی به وی خواهند داد چراکه آنها انتظار داشتند رئیس‌جمهور موضع‌گیری قاطعانه‌ای برای شفاف‌سازی مسئله صندوق فرهنگیان داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرا باید رئیس جمهور یک مملکت  چنین حرفی بزند، مطرح کردن چنین گفته‌هایی را بدون پایه و اساس دانست و افزود: چند تن از عوامل مربوط به صندوق فرهنگیان در حال حاضر در زندان هستند اگر این افراد هیچ گونه تخلفی مرتکب نشده‌اند چرا باید در حال حاضر در زندان باشند؟ رئیس جمهور افرادی را به صحن معرفی کرد به خی از آنها به‌صورت مستقیم در فتنه نقش داشتند. حتی برخی از نمایندگان در دفاع از این افراد گفتند تا کی قرار است از فتنه بگویید!
 
کوچکی نژاد با تاکید براینکه این افراد اگر می‌توانستند یک لایحه دو فوریتی ایجاد می‌کردند تا بخش‌های مربوط به فتنه را حذف کنند، تصریح کرد: اینها نشان‌دهنده آن است که دولت آقای روحانی هم با فساد سیاسی و هم با فساد اقتصادی روبه‌رو است. مقام معظم رهبری نیز اخیراً اعلام کردند همچنان فتنه خط قرمز نظام است. حال سؤال اینجاست که چرا روحانی از خط قرمز عبور می‌کند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان باید دراین‌باره تصمیم گیری کند چراکه دولت در حال حاضر کاری که برخلاف نظر رهبری و نظام است را انجام می‌دهد. معتقدم روحانی صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
در اینکه روحانی نه از نظر فرهنگی و نه اقتصادی و نه سیاسی و نه مذهبی در حد ریاست جمهوری نیست شک نباید کرد مگر اینکه بخواهیم خودمان را گول بزنیم و یا اسلام جدیدی تاسیس کنیم . روحانی باید بداند انچه این مملکت را حفظ کرده و خواهد کرد او نیست بلکه شفاعت امام زمان و رهبری و دعای مومنین بی ادعا و نیروهای مسلح و بیسج است .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
قطعا روحانی صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها