أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۴۰۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۱۷ آبان ۱۳۹۵
آماده کردن تنور نان‌پزی و دیگ‌های غذا، وسایل نقلیه زائران، حضور جوانی با ویلچر و کودکی در کالسکه‌، بخشی از لحظات ناب پیاده‌روی اربعین است که با دوربین‌های مردم به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، از اتفاق‌های خوب در حوزه عکاسی مردمی، ارتقای کیفیت دوربین تلفن‌های همراه برای ثبت یک اتفاق خاص است که این مسئله را در آئین‌های مذهبی شاهد هستیم. به ویژه در اجتماع عظیم پیاده‌روی اربعین که میلیون‌ها عاشق می‌خواهند خود را به کربلا برسانند، گاهی لحظات تکرارنشدنی اتفاق می‌افتد که باید آن را ثبت کرد.

در بخشی از عکس‌های مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی با موضوع آماده کردن تنور نان‌پزی و دیگ‌های غذا، وسایل نقلیه زائران، حضور جوانی با ویلچر، کودکی در کالسکه‌ و همچنین پیرمردی که مادرش را بر روی دوش به کربلا می‌برد را در ادامه می‌بینیم.


اثر «الهام سامعی»

 


اثر «مائده‌سادات میرفندرسکی»

 


اثر «صادق پورمسیری»


اثر «سید ابراهیم پیره»


اثر «رضا جهانگیری»


اثر «علی اناری»


اثر «علی اناری»


اثر «علیرضا کریمی»


اثر «محمد آهنگر»


اثر «محمد آهنگر»


اثر «محمد فرجی»


اثر «محمدعلی شریفی»


اثر «امیرحسین مهدی‌پور»


اثر «حسنعلی پورزند»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
احسن خوشا به حالش خداوند بزرگ حتما به این عمل خیرش گناهانش را می بخشد عشق ببین چه ها نمی کند نمی دانم چه بنویسم فقط میگویم لبیک یا حسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
عکس تکان دهنده ایست . در یکسو چنین انسانهای از خود گذشته ای را میبینیم که هیچ ادعایی ندارند و در سوی دیگر کسانیکه عشقشان رفتن به غرب و در اوردن حجابشان و یا رانت خواری و دزدی بیت المال است . اولی طلبکار هیچکس نیست اما دومی ها با همه فسادشان از عالم و ادم طلبکارند و مال حرام میخورند و نق میزنند و انشاءالله به جهنم میروند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها