يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۴۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، بعد از رضا کرملاچعب که از ستاره‌های تیم جوانان بود، پرسپولیسی‌ها عارف محمدعلیپور کاپیتان تیم نوجوانان را هم جذب کردند تا تیم‌شان را جوان‌تر کنند اما پرسش ما این است که پرسپولیس با این بازیکنان جوان چه می‌کند؟

به گزارش بانک ورزش، ایران ورزشی نوشت: مگر پارسال که وحید حیدریه از تیم امید به پرسپولیس آمد چقدر در این تیم فرصت بازی پیدا کرد؟ احسان علوان‌زاده، شهاب زاهدی و محمد رحمتی هم همینطور. آنها از جمله بازیکنان جوان پرسپولیس هستند که خودشان هم می‌دانند در هیچ مسابقه‌ای فرصت بازی پیدا نخواهند کرد. الان محمدعلیپور در پست مدافع میانی جذب شده و این در حالی است که پرسپولیسی‌ها ابتدای فصل حامد آقایی جوان را هم برای همین پست به خدمت گرفته بودند اما برانکو هنوز به او اعتماد نکرده است. مثال خیلی ساده‌اش بازی برابر قشقایی در جام حذفی است که 6 بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس غایب بودند اما برانکو به آقایی بازی نداد و تصمیم گرفت از زوج ماهینی و ربیع‌خواه استفاده کند؛ دو بازیکنی که در یک پست غیرتخصصی به میدان رفتند و اصلا هم موفق نبودند. در چنین شرایطی امثال آقایی و محمدعلیپور چه زمانی می‌توانند به بازی کردن امیدوار باشند؟

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها