أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۵۰۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
سفیر اتریش در ایران با اشاره به سفر رییس‌کل بانک مرکزی ایران به اتریش و توافق‌های صورت گرفته با همتای خود در اتریش، گفت: به موجب این مذاکرات قرار است، خط تسهیلات یک میلیارد یورویی میان ایران و اتریش ایجاد شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، همزمان با حضور هیات تجاری ایالت فرالبرگ اتریش در تهران، نشستی مشترک به منظور توسعه همکاری‌های اقتصادی بخش ‌خصوصی دو کشور در اتاق تهران برگزار شد.

در این گردهمایی، فریدریش اشتیفت، سفیر اتریش در ایران گفت: با لغو تحریم‌ها، بانک‌های اتریشی فعالیت خود را در ایران از سر خواهند گرفت. البته یکی از بانک‌های اتریشی به زودی نمایندگی خود را در ایران تاسیس خواهد کرد.وی با اشاره به سفر رییس‌کل بانک مرکزی ایران و توافق‌های صورت گرفته میان طرفین، گفت: به موجب این مذاکرات قرار است، خط تسهیلات یک میلیارد یورویی میان ایران و اتریش ایجاد شود. همچنین در مذاکره با مقامات وزارت خارجه ایران، مقرر شد صاحبان شرکت‌های اتریشی ویزای شش ماهه از ایران دریافت کنند. ما هم در صدد هستیم برای فعالان اقتصادی ایرانی ویزای یک ساله صادر کنیم.

سفیر اتریش در ایران با بیان اینکه این اقدامات، به توسعه روابط اقتصادی دو طرف کمک می‌کند، افزود: اتریش از سال 1958 یک مرکز فرهنگی در ایران تاسیس کرده و ایران نیز بخشی از سفارت خود را در اتریش به مسایل فرهنگی اختصاص داده و ما از هنرمندان ایرانی که از این طریق نسبت به دریافت ویزا اقدام می‌کنند، هزینه‌ای برای صدور ویزا دریافت نمی‌کنیم. او در ادامه گفت: از سال 2014 اتریش خط پروازی مستقیمی به ایران برقرار کرده است.

اشتیفت در ادامه با اشاره به اهمیت ایران در منطقه از علاقمندی اتریش نسبت به پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی سخن گفت و اینکه اتریش از الحاق ایران به این سازمان حمایت می‌کند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها