أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۰۵۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی جاری از ساعت 11 امروز خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 آبان‌ماه می‌توانند پرینت کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، آموزش‌پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی را دریافت کنند.
به گزارش پایگاه 598، حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش، از ساعت 11 امروز سه‌شنبه 18 آبان‌ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌های فوق می‌توانند از ساعت 11 امروز سه‌شنبه 18 تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 آبان ماه جاری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه‌پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
 
دکتر توکلی خاطرنشان کرد: هر یک از داوطلبان ضرورت دارد پس از دریافت پرینت کارت شرکت در آزموهای فوق نسبت به بررسی مندرجات آن اقدام کنند و با توجه به اطلاعات مندرج روی کارت در صورتی که نسبت به بندهای 3، 8، 9، 16،17، 20 و 21 (بر حسب مورد به ترتیب جنسیت، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی، خوشه شغلی و اولویت‌های انتخابی) تفاوتی مشاهده نمودند ضرورت دارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ج اطلاعیه توزیع کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه نقص مربوط به شرح جدول شماره 2 اطلاعیه توزیع کارت مراجعه و موضوع را پیگیری کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش‌وپرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان و برحسب مورد صبح یا بعدازظهر روز جمعه 21 آبان‌ماه جاری در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.
 
دکتر توکلی تاکید کرد: صبح جمعه آزمون 213 هزار و 280 داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد 124 هزار و 456 نفر زن و مابقی مرد هستند. همچنین بعدازظهر جمعه آزمون برای تعداد 239 هزار و 368 داوطلب که از این تعداد 157 هزار و 527 نفر زن و مابقی مرد هستند، برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت 8:30 دقیقه و نوبت عصر از ساعت 14 بعدازظهر روز جمعه 21 آبان‌ماه آغاز می‌شود و درب‌های ورود به حوزه‌های آزمون نوبت صبح راس ساعت 8 و آزمون نوبت بعدازظهر 13:30 دقیقه بسته خواهد شد بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌ها در حوزه‌های امتحانی حاضر باشند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب برای حضور در آزمون‌های استخدامی مربوطه باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه خود را به همراه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها