يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۶۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
سخنگوي پنتاگون در كنفرانسي خبري تأكيد كرد، آمريكا به حملات هوايي خود در حمايت از نيروهاي دموكراتيك سوريه در «رقه» ادامه خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «پيتر كوك» سخنگوي وزارت دفاع آمريكا (پنتاگون) اعلام كرد، آمريكا به حملات هوايي خود در حمايت از پيشروي نيروهاي دموكراتيك سوريه در شهر «رقه» سوريه ادامه خواهد داد.

بنا بر گزارش خبرگزاري «اسپوتنيك»، آمريكا روز يكشنبه در يك موقعيت زماني خاص و در شرايطي كه دو روز بيشتر تا انتخابات رياست‌جمهوري در اين كشور باقي نمانده بود، «نبرد آزادسازي رقه» را آغاز كرد. ائتلاف موسوم به ضد داعش، پشتيباني هوايي و مأموريتهاي مستشاري را بر عهده دارد و «نيروهاي دموكراتيك سوريه» نيز نيروي زميني اين عمليات خواهند بود.

سخنگوي پنتاگون در گفت‌وگو با خبرنگاران تأكيد كرد: «ما به حمايت از نيروهاي شريك خود در منطقه سوريه در شرايطي كه براي آزادسازي رقه تلاش مي‌كنند، ادامه مي‌دهيم و همكاري نزديكي را با تمامي اعضاي ائتلاف بين‌المللي براي تضمين موفقيت اين عمليات خواهيم داشت».

وي در ادامه گفت، ائتلاف غرب منابع لازم براي انجام عمليات هوايي همزمان عليه نيروهاي تروريستي در موصل و رقه را در اختيار دارد.

كوك همچنين تصريح كرد، آمريكا به انجام مشورت‌هاي لازم با اعضاي ائتلاف براي تصميم‌گيري در خصوص عمليات هوايي در آينده ادامه خواهد داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها