أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۷۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، مراسم ختم شب سوم اسطوره باشگاه استقلال را به نوعی می توان روز آشتی کنان بزرگ نامگذاری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،، مهدی رحمتی فصل گذشته با تصمیم پرویز مظلومی بعد از یک فصل دوری به استقلال آمد و در تمام طول فصل سرمربی با تجربه آبی ها از عملکرد وی تعریف می کرد تا کار به پایان فصل کشیده شد. بعد از پایان فصل گذشته و شکست استقلال برابر ذوب آهن در فینال جام حذفی مظلومی مدعی شد که یکی از بازیکنان بزرگتر تیم قصد داشت بعد از دربی فرهاد مجیدی را سرمربی استقلال کند، هرچند مظلومی در صحبت هایش اشاره مستقیم به فرد خاصی نکرد اما از حرف های او پیدا بود که روی صحبت هایش با مهدی رحمتی است. حتی ماجرای اختلاف این 2 تا جایی پیش رفت که گفته می شد مظلومی در گفتگوهایی خصوصی عنوان کرده است رحمتی از قصد هیچ کدام از ضربات پنالتی بازی فینال جام حذفی را مهار نکرده تا او اخراج شود.

آشتی کنان مظلومی با بزرگ استقلال!+عکس 
 حالا بعد از گذشت حدود 5 ماه از اتفاق های فصل گذشته امروز در مراسم ختم منصور پورحیدری این 2 همدیگر را دیدند و حداقل در ظاهر برخورد بسیار گرمی با هم داشتند هرچند که شاید ته دل آنها با هم صاف نباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها