أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۷۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
عضو شورای اسلامی استان قم با بیان اینکه مسؤولان استانی باید بر عملکرد پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان نظارت کنند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان باید نسبت به ارائه خدمات در روستاها و توابع استان نگاه ویژه داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،علی‌اصغر ابوالحسنی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اسلامی استان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه کاهش اعتبارات مالی مشکلات بسیاری را برای دولت به دنبال داشته است، اظهار کرد: این مشکلات پروژه‌های عمرانی استان قم را نیز مورد تاثیر قرار داده به همین علت توسعه عمرانی مورد نظر در استان مشاهده نشده است.

وی به برخی از مشکلات پروژه‌های عمرانی توابع استان اشاره کرد و افزود: استانداری باید نسبت به فعالیت‌های عمرانی در توابع نگاه ویژه داشته باشد چراکه زائران و ساکنان شهر کریمه اهل بیت(ع) در توابع استان حضور پرشوری دارند.

عضو شورای اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه وجود پروژه‌های نیمه‌تمام در روستاها برای مردم مشکل‌ساز شده است، عنوان کرد: حمایت استانداری از شهرداری‌ها می‌تواند توسعه فعالیت‌های عمرانی در توابع را به دنبال داشته باشد.

وی ایجاد فضاهای تفریحی را یکی از نیازهای توابع استان قم برشمرد و گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌های خدماتی و تفریحی در روستاها رضایتمندی شهروندان قمی را به دنبال دارد چرا که آنها با حضور در روستاها و توابع به دنبال سپری کردن اوقات فراغت خود در کنار خانواده‌ها هستند.

ابوالحسنی با بیان اینکه مسؤولان استانی باید بر عملکرد پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان نظارت کنند، مطرح کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان باید نسبت به ارائه خدمات در روستاها و توابع استان نگاه ویژه داشته باشند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها