أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۸۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
نیروهای حزب الله امروز چهارشنبه در ارتفاعات عرسال واقع در شرق لبنان پس از درگیری با عناصر داعش موفق شدند 20 تروریست را از پای درآوردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروهای ویژه حزب الله مستقر در ارتفاعات عرسال واقع در شرق لبنان موفق شدند تحرکات گروهی از تروریستهای داعش را در این منطقه رصد کنند.

یک منبع میدانی به بین المل فارس اعلام کرد: عناصر تروریستی که در حال جابجایی بودند در یک عملیات دقیق در کمین نیروهای حزب الله گرفتار شدند.

به گفته این منبع، رزمندگان مقاومت در ادامه عملیات خود، تروریستها را محاصره کرده و به شدت آنان را هدف حملات خود قرار دادند.

در این عملیات که چند ساعت بطول انجامید نیروهای مقاومت موفق شدند حدود ۲۰ تن از عناصر داعش را از پای درآورند و دهها تروریست دیگر نیز زخمی شوند.

بقیه عناصر تروریستی که یارای مقاومت در برابر نیروهای حزب الله را نداشتند از این منطقه متواری شدند.

این منبع در پایان تأکید کرد، توپخانه حزب الله همچنین مواضع داعش را در منطقه ارتفاعات «جراجیر» واقع در قلمون هم مورد هدف قرار داده است که باعث کشته شدن تعدادی از تروریستها شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها