يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۹۳۴
زمان انتشار: ۰۱:۵۱     ۲۱ آبان ۱۳۹۵
مشاور ترامپ:
مشاور سیاست خارجی رئیس‌جمهور جدید آمریکا از تصمیم ترامپ مبنی بر اصلاح توافق هسته‌ای با ایران، همسو با منافع کشورهای عربی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم و به نقل از "اسکای نیوز"؛ "ولید فارس" ــ مشاور سیاست خارجی دونالد ترامپ ــ گفت: "رئیس جمهور منتخب آمریکا، توافق هسته‌ای با ایران را به‌گونه‌ای تغییر خواهد داد که به‌نفع کشورهای زیان‌دیده از دخالت‌های تهران در منطقه باشد".

"ولید فارس" افزود: "ترامپ طی برنامه‌های انتخاباتی خود تأکید کرد که از توافق هسته‌ای خوشش نمی‌آید".

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور ترامپ توضیح داد: "ممکن است مذاکره در مورد برخی بندهای توافق تکرار شود و دوباره به کنگره آمریکا ارسال گردد".

فارس مدعی شد که ترامپ اعتقاد دارد واشنگتن همه چیز به تهران داده است و هیچ چیزی در قبال آن نگرفته است، همان‌طور که در این توافق، منافع کشورهای عربی همسایه با ایران در نظر گرفته نشده است؛ این کشورها، به‌ویژه در سایه تهدیدات روزافزون ایران، جزئی از هرگونه ترتیبات مرتبط با این پرونده باشند.

ولید فارس با اشاره به اینکه با متحدان و شرکای خود برای بررسی نحوه تعامل با نقش ایران نشست برگزار خواهند کرد، تأکید کرد که روابط واشنگتن با کشورهای عربی در دوره ترامپ بهبود خواهد یافت.

او در رابطه با پرونده سوریه مدعی شد که اولویت آمریکا مبارزه با تروریسم، به‌ویژه داعش، و نیز ایجاد مناطق امن برای پناهجویان سوری و سپس مشاوره با تمام قدرت‌های بین المللی و منطقه‌ای اثرگذار برای حل بحران این کشور است.

ولید فارس، از طرف‌های نگران از سیاست خارجی ترامپ براساس اظهارات جنجال برانگیزش در گذشته خواست تا درک کنند که این اظهارات، تبلیغات انتخاباتی بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها