أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۰۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۲ آبان ۱۳۹۵
در مرحله حذفی رقابت های انفرادی تور جهانی اتریش، نوشاد عالمیان با رده جهانی 103 تنها بازیکن بازمانده کشورمان در این مسابقات به مصاف کوادری آرونا از نیجریه با رنکینگ 25 رفت و با حساب 4 بر 2 نتیجه را به این حریف واگذار کرد.
به گزارش پایگاه 598، در ادامه رقابت های انفرادی تورجهانی اتریش ، نوشاد عالمیان با شکست مقابل حریفی نیجریه از دور مسابقات کنار رفت .
به گزارش تابناک ورزشی، در مرحله حذفی رقابت‌های انفرادی تورجهانی اتریش، نوشاد عالمیان با رده جهانی 103 تنها بازیکن بازمانده کشورمان در این پیکارها به مصاف کوادری آرونا از نیجریه با رنکینگ جهانی 25 رفت و با حساب 4 بر 2 بازی را به حرف خودش واگذار کرد . عالمیان گیم های دوم ( 11 – 7 ) و پنجم ( 11 – 9 ) را به نام خود ثبت کرد ولی در گیم های اول ( 11 – 6 ) سوم ( 11 – 5 ) ، چهارم ( 11 – 3 ) و ششم ( 11 – 6 ) باخت تا در نهایت 4 بر 2 مغلوب حریف خود شود . با این باخت پرونده شش ورزشکار کشورمان در تورجهانی اتریش بسته شد .

گفتنی است جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان هدایت نمایندگان کشورمان را در شهر لینز برعهده داشت.  
رقابت های تورجهانی اتریش دارای رنکینگ جهانی و 70 هزار دلار جایزه نقدی است که 202 بازیکن از 54 کشور جهان در این پیکارها حضور دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها