أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۱۲۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
رسانه‌های محلی می‌گویند هزاران نفر از اهالی لس‌آنجلس به منطقه پارک مک‌آرتور آمده و علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب تظاهرات می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تظاهرات گسترده و اعتراضات علیه ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» میلیاردر جنجالی در شهرهای مختلف این کشور همچنان ادامه داشته و وارد چهارمین روز خود می‌شود.

روزنامه «لس‌آنجلس تایمز» نوشت: «هزاران معترض روز شنبه به خیابان‌های "مک‌آرتور پارک" که طی سال‌های اخیر محل بیشتر تظاهرات‌های آمریکا بوده، آمده‌اند و انتظار می‌رود در خیابان‌های شهر راهپیمایی کنند.»

پلیس لس‌آنجلس تایمز از ابتدای شکل‌گیری اعتراضات تا کنون صدها نفر را بازداشت کرده و با استفاده از گاز اشک‌آور و باتون تجمعات را پراکنده می‌کند.

نیروهای امنیتی آمریکا تنها در بامداد شنبه 150 نفر، روز جمعه 195 نفر شامل 8 نوجوان را به اتهام آسیب زدن به اموال عمومی، مسدود کردن جاده‌ها و مخالفت با ترک خیابان‌ها زمانی که وضعیت ناامن شده بود؛ بازداشت کردند.

منطقه پارک مک‌آرتور از حدود ده سال گذشته صحنه اعتراضات مختلف بوده و در یک مورد که به سال 2006 برمی‌گردد، نزدیک به نیم میلیون نفر علیه مهاجران تظاهرات کرده و به سمت مرکز لس‌آنجلس راهپیمایی کردند.

همزمان با لس‌آنجلس، در چندین شهر دیگر از جمله نیویورک و شیکاگو هم معترضان به خیابان آمده و می‌گوید ترامپ لایق ریاست‌جمهوری نیست.

معترضان رئیس‌جمهور منتخب را فردی فاسد و منحرف خوانده و می‌گویند او نماینده مردم آمریکا نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها