أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۱۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
پس از بحث مخالفان و موافقان؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح «شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد» مخالفت کردند. در جلسه امروز جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز به نمایندگی از دولت به عنوان مخالف این طرح صحبت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد در دستور کار قرار گرفت و پس از سخنان مخالفان و موافقان و نماینده دولت، کلیات این طرح به تصویب نرسید؛ به این ترتیب این طرح به طور کلی از دستور خارج شد و ارائه مجدد آن مستلزم تهیه طرح جدید و بررسی در کمیسیون تخصصی مجلس است.

این طرح که با امضای جمعی از نمایندگان و با دستور رئیس مجلس به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شده بود، در ۱۰ ماده به تعیین حداکثر دریافتی مدیران کشور و ساز و کار استرداد دریافتی‌های مازاد می‌پردازد.

نمایندگان با ۱۰۷ رأی موافق، ۹۴ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۰ نماینده حاضر در صحن با کلیات این لایحه مخالفت کردند.

پیش از رأی‌گیری برای کلیات این طرح، با نظر رئیس مجلس قرار شده بود که در صورت تصویب کلیات، جزئیات آن به صورت دو شوری به کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی بازگردانده شود تا اشکالات مد نظر نمایندگان مخالف برطرف شود؛ در جلسه امروز جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز به نمایندگی از دولت به عنوان مخالف این طرح صحبت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
یعنی چی ؟
به ضرر افراد بیچاره و درمانده و فقیران
یا به سود افراد پولدار و مرفه جامعه
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۱۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
چرا نمایندگان محترم و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با طرح شفافیت دریافتی مدیران مخالفت کردند ؟ نکنه ریگی در کفش بعضی ها وجودارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها