يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۲۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
لیگ برتر فوتسال؛
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی در دیدار امشب خود برابر مس سونگون، دهمین پیروزی در دهمین هفته رقابت های لیگ برتر را جشن گرفت و به صدرنشینی بی چون و چرای خود در لیگ برتر فوتسال ادامه داد.
به گزارش پایگاه 598، هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال از ساعت 17 امروز و با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد.
در مهم ترین دیدار این هفته تیم صدرنشین گیتی پسند موفق شد با نتیجه سه بر یک مس سونگون تیم دوم جدول رده بندی را شکست دهد. در حال حاضر گیتی پسند با 30 امتیاز از 10 دیدار بدون رقیب و با فاصله زیاد در صدر جدول قرار دارد.
دبیری تبریز با نتیجه 7 بر 2 از سد شهرداری ساوه گذشت و حفاری اهواز با نتیجه 2 بر یک از تاسیسات دریایی شکست خورد.
در دیگر دیدارهای امروز تیم ارژن شیراز با 3 گل فرش آرا را شکست داد و مقاومت البرز با نتیجه مشابه آذرخش بندرعباس را از پیش روی برداشت. همچنین یاسین پیشرو قم 3 بر 2 میزبان خود طرح و توسعه الوند را شکست دارد و دانشگاه آزاد 5 بر 4 شهروند ساری را مغلوب کرد.
جدول رده بندی به شرح زیر است:
1- گیتی پسند 30 امتیاز
2- دبیری تبریز 24 امتیاز
3- تاسیسات دریایی 21 امتیاز
4- مس سونگون 20 امتیاز
5- حفاری اهواز 19 امتیاز
6- یاسین پیشرو قم 16 امتیاز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها