أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۲۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
یک افسر ارتش عراق روز شنبه گفت که نیروهای این کشور پهپاد متعلق به گروه تروریستی داعش را در شرق شهر موصل سرنگون کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، «عاید زهیر» از نیروهای مبارزه با تروریسم عراق گفت که نیروهای این کشور پرواز یک پهپاد جاسوسی متعلق به تروریست های داعش را در آسمان منطقه الانتصار واقع در شرق موصل شناسایی و سرنگون کردند.

وی افزود: نیروهای ارتش بعد از رصد دقیق پرواز پهپاد و اطمینان از اینکه این پهپاد متعلق به تروریست هاست، آن را با شلیک مستقیم پدافند هوایی ساقط کردند.

عراق عملیات گسترده آزادسازی موصل از چنگ گروه تروریستی داعش را در 17 اکتبر (26 مهرماه) آغاز کرد و اکنون نیروهای ویژه ضد تروریسم، داعش را از بخش هایی از شهر موصل بیرون رانده اند.

با این حال، انتظار می رود هفته ها یا حتی ماهها زمان لازم باشد تا دومین شهر بزرگ عراق به طور کامل از اشغال تروریست ها آزاد شود.

داعش در سال 2014 با حمله به عراق مناطق وسیعی از این کشور را اشغال کرد، اما از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی بخش های زیادی از مناطق اشغالی را آزاد کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها