أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۲۶۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
حسن روحانی امروز در حالی که برای افتتاح پایانه مرزی تا ۴۰۰ متری یادمان شهدای شلمچه رفته بود، به بازدید و زیارت این یادمان نرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور امروز برای افتتاح چند پروژه عمرانی راهی استان خوزستان شد.

افتتاح طرح آب رسانی به شهر اهواز و همینطور سامانه کنترل ترافیک راه آهن جنوب غرب دو پروژه مهمی بود که در جریان این سفر به بهره برداری رسید.

پیش از این اعلام شده بود که به دلیل حضور رئیس جمهور در پایانه مرزی شلمچه، وی برای ادای احترام و حضور و سخنرانی در جمع زائران راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه حضور خواهد یافت.

طبق هماهنگی های صورت گرفته و اطلاع رسانی به کاروان های راهیان نور و مردم منطقه از ساعات ابتدایی امروز گروهی از مردم در یادمان شهدای شلمچه منتظر ورود و سخنرانی رئیس جمهور بودند.

اما برخلاف وعده و هماهنگی های قبلی، در اقدامی عجیب و خارج از عرف، رئیس جمهور در یادمان شهدای شلمچه که نماد یادمان های هشت سال دفاع مقدس و در فاصله ای کمتر از 400 متری پایانه مرزی است، حضور پیدا نکرد.

بیش از هزار نفر از مردم، از ظهر امروز تا نماز مغرب و عشا در  یادمان شهدای شلمچه منتظر حضور رئیس جمهور نظام مقدس اسلامی بودند تا در محل شهادت بهترین فرزندان این ملت سخنرانی کند.

بی توجهی و این اقدام خارج از عرف، موجب دلخوری شدید مردم شد و برخی از حاضران این اقدام را بی توجهی به جایگاه شهدا لقب داده و از این نحو مواجهه با ساحت شهدای شلمچه و مردمی که برای استقبال حضور یافته بودند، شدیدا گلایه کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
طاها ساروی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
هر دم ازاین باغ بری میرسد/تازه تر از تازه تری می رسد.چشم ما روشن!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۱:۴۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
برای چه سراغ قبر یک مشت افراطی خشونت طلب برود که در اوج تلاشهای مجمع
عقلا برای دور کردن جنگ از کشور در حال دامن زدن به آتش جنگ بودند؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
شهدا بدانید این ها فاتحه خود را با این کارها خوانده اند. او هم می رود همچنانکه دیگران رفتند. ولی شما شهدا باقی هستید تا ابد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
تا بدانندبه امثال روحانی وشخص روحانی رای ندهند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
زائران كدخدا را چه به زيارت قبور شهداء ؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها