أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۲۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۴ آبان ۱۳۹۵
فرمانده عملیات آزادسازی موصل:
فرمانده عملیات آزادسازی موصل با توجه به موفقیت ارتش عراق در آزادسازی دو محله از این شهر، گفت: بزودی گروهک تروریستی داعش را به تاریخ خواهیم سپرد.
به گزارش پایگاه 598، نیروهای ارتش عراق در ادامه پیشرویهای خود در سمت چپ شهر موصل موفق شدند دو محله «آربی جی» و «قادسیه دوم» را کاملا از وجود تروریستها پاکسازی کرده و محله عدن را به محاصره در آورند.
 
این در حالی است که گروه تروریستی و تکفیری داعش با استفاده از تک تیراندازها و درست کردن دیوارهای بتونی در محلات این شهر مانع از پیشروی تانکها و اتومبیل های ضد گلوله در شهر شدند.
 
سرلشگر نجم جبوری فرمانده عملیات آزاد سازی موصل به خبرنگار ایرنا در اربیل گفت: داعش شکست خورده و مردم موفق شدند تروریستها و کسانی را که فکر می کردند ارتش عراق با ضعف وارد موصل می شود را مایوس کنند.
 
وی افزود:عده ای در تلاش هستند تا اتهاماتی را به نیروهای ارتش عراق و سایر نیروهای عراقی شرکت کننده در عملیات آزاد سازی موصل وارد کنند که صحت ندارد و ما هم آن را نخواهیم پذیرفت چون ارتش عراق با مسئولیت کامل با موضوع موصل برخورد می کند.
به گفته فرمانده عملیات آزادسازی موصل آنها اجازه نخواهند داد برخی جریانها بخواهند ارتش عراق را که با قدرت در حال شکست دادن تروریستها است تضعیف بکنند.
 
این فرمانده ارتش عراق در ادامه اظهار داشت: داعش شکست خورده و اندک مقاومتهایش درهم شکسته می شود، اینکه پیشرویها به کندی پیش می رود به ضرورت حفظ جان مردم منطقه برمی گردد.
 
نجم جبوری تصریح کرد: ما در شهری علیه داعش می جنگیم که یک و نیم میلیون نفر در آن زندگی می کنند.
 
وی تایید کرد که منطقه نمرود از توابع بخش حمدانیه در جنوب شرقی موصل که یک منطقه تاریخی است در کنترل کامل ارتش عراق است.
 
برخی از افسران ارتش عراق در خصوص کیفیت نبردها به خبرنگار ایرنا در اربیل گفتند: داعش با استقرار تک تیراندازهای خود در منازل و ایجاد سوراخهای متعدد بین منازل در تردد بین منازل مردم بوده و می کوشد از پیشروی نیروها بکاهد ولی نیروهای ویژه ضد ترور عراق بخوبی این تاکتیک را خنثی کرده و هر روز مناطق بیشتری را پاکسازی می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها