أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۲۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۵
رئیس جمهور منتحب آمریکا می‌گوید درباره اینکه آیا باید یک دادستان ویژه برای بررسی موضوع ایملیهای هیلاری کلینتون تعیین شود یا نه فکر می‌کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور منتحب آمریکا میگوید درباره اینکه آیا باید یک دادستان ویژه برای بررسی موضوع ایملیهای هیلاری کلینتون تعیین شود یا نه فکر میکنم.
 
وی در طول رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری گفت بود که یک دادگاه ویژه درباره رسوایی ایمیلهای کلینتون تشکیل خواهد داد. وی حتی در یک مناظره با کلینتون تهدید کرد که او را به زندان خواهد انداخت.
 
با این حل اولین واکنش ترامپ بعد از اعلام نتایج نشان داد که وی ممکن است این موضوع را پیگیری نکند. وی در سخنرانی پیروزی خود در نیویورک گفت که کلینتون زحمات زیادی برای آمریکا در زمان صدارت بر وزارت خارجه کشیده و ما به او بدهکار هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها