أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۱۳۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۴ آبان ۱۳۹۵
محمودی درباره زمین خوردن بازیکن اردکان حین خوشحالی به دلیل برخورد با او گفت: نه. من "فت پا" به لیبروی تیم خاتم نزدم و او خودش زمین خورد! بحثمان هم کاملا طبیعی بود و اتفاق خاصی رخ نداد.
به گزارش پایگاه 598، شهرام محمودی می‌گوید: من به بازیکن اردکان یزد فت پا نزدم.
به گزارش تابناک ورزشی، شهرام محمودی درباره بازی بانک سرمایه در هفته ششم لیگ برتر والیبال برابر خاتم اردکان یزد گفت: تیم‌هایی که خوب هستند همیشه حریفان برابر آن ها سرسخت‌تر حاضر می شوند و همیشه این مشکل گریبانگیر تیم های خوب است. آن‌ها آنقدر خوب کار می کنند که کار برای تیم‌های قوی دشوار می‌شود. به هر حال این اتفاق‌ها طبیعی است و این کاملا عادی است که تیم ها برابر قهرمان فصل گذشته و همچنین تیمی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارد انگیزه بیشتری دارند.
محمودی درباره پنج گیمه شدن بازی این تیم برابر خاتم اردکان یزد گفت: به دلیل باخت هفته قبل فشار روانی زیادی روی بازیکنان وجود داشت چرا که ما نباید آن بازی را واگذار می کردیم و همه دیدند که داوری کمر ما را شکست. به همین دلیل از نظر روحی فشار زیادی روی تیم ما آمد و بازی برابر اردکان طولانی شد.
بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه درباره ادامه مسابقه‌های لیگ برتر گفت: شرایط برای تمام تیم ها به مانند ماست و کار برای همه دشوار. باید در ادامه راه بیشتر کار کنیم تا به روند پیروزی هایمان ادامه بدهیم و در پلی آف هم به موفقیت برسیم.
او درباره علت بازی ضعیف تیم بانک سرمایه در این فصل لیگ گفت: ما فرصت آماده سازی خوبی نداشتیم. بلافاصله بعد از بازگشت از المپیک به جام باشگاه‌های آسیا رفتیم و فشاری زیادی روی تیم آمد وباعث خستگی ما شد. البته چاره ای هم وجود نداشت و باید در این رقابتها حاضر می‌شدیم.

محمودی درباره زمین خوردن بازیکن اردکان حین خوشحالی به دلیل برخورد با او گفت: نه. من "فت پا" به لیبروی تیم خاتم نزدم و او خودش زمین خورد! بحثمان هم کاملا طبیعی بود و اتفاق خاصی رخ نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها