يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۳۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۴ آبان ۱۳۹۵
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این نوع گوشت در بازار به ثبات رسیده است، گفت: با شرایط فعلی، پیش بینی نمی‌شود افزایش قیمتی در بازار داشته باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی طی روزهای اخیر تغییری نداشته است، اظهارداشت: مدتی است که قیمت این نوع گوشت در بازار به ثبات رسیده و درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه‌دار بین ۳۱ تا ۳۲ هزار تومان و عرضه به مشتری بین ۳۵ تا ۳۶ هزارتومان است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر رکود خاصی بر بازار گوشت حاکم است، اضافه کرد: با شرایط فعلی، پیش بینی نمی‌شود افزایش قیمتی در بازار داشته باشیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی به این پرسش که با توجه به شرایط موجود، احتمال کاهش قیمت این نوع گوشت در روزهای آینده وجود دارد؟ پاسخ داد: این مساله نیز قابل پیش بینی نیست.

ملکی با بیان اینکه عده‌ای دام‌ها را برای ایام اربعین دپو کرده‌اند، افزود: این دام‌ها در اربعین به بازار عرضه می‌شوند و باید دید استقبال زوار از آنها چگونه خواهد بود، البته این نکته را نیز باید بیان کرد که وقتی زائران دام را ذبح می‌کنند و گوشت آن در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد، این مساله بر شرایط بازار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بنابراین بعد از اربعین تا عید نوروز بازار گوشت رونق خاصی ندارد، ادامه داد: به دلیل تعطیلاتی که طی دو هفته آینده پیش‌رو داریم پیش بینی می‌شود در آذرماه نیز شرایط بازار به روال فعلی باشد و اتفاق خاصی رخ ندهد.

به گفته ملکی عرضه گوشت‌های وارداتی به بازار نیز یکی از دلایل کاهش تنش‌های قیمتی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها