يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۴۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۵ آبان ۱۳۹۵
افشارزاده گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیاز به بحث های مفصل و بازنگری جدی دارند و این طور نیست که با پخش یک برنامه تلویزیونی و دعوت از دو مدیر بتوان گره از مشکلات این تیم ها باز کرد. بیشتر از این نمی خواهم موضوع را باز کنم اما امیدوارم به شکل صحیح با چنین موضوعاتی برخورد شود.
به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل سابق استقلال گفت:مدیران سابق استقلال و پرسپولیس هرکدام در دوره خود برای این تیم زحمت کشیده اند.
به گزارش تابناک ورزشی، شب گذشته عادل فردوسی پور با دعوت از علی فتح الله زاده و محمد حسن انصاری فرد دو مدیران عامل سرخابی ها در سابق به بررسی قراردادهای بسته شده در زمان مدیریت آنها پرداخت و البته فردوس پور در این برنامه بیشتر سعی در محکوم کردن این مدیران داشت. در همین زمینه بهرام افشارزاده در واکنش به اظهارات علی فتح الله زاده در برنامه شب گذشته 90 که به نظر می رسید برخی از بخش های آن درباره مدیریت وی باشد اظهار داشت: من اوایل این بخش از برنامه را دیدم اما در مجموع به نظرم کار فردوسی پور درست نبود که به این شکل می خواست استقلال و پرسپولیس را محکوم کند. با این حال تا آنجا که من دیدم و شنیدم فتح الله زاده علیه من صحبتی انجام نداد. 
وی افزود: بحث این دو تیم چالشی برای فوتبال و چالشی برای جامعه است. به هر حال مدیران سابق استقلال و پرسپولیس هرکدام در دوره خود برای این تیم زحمت کشیده اند و هیچ کسی نبوده که چیزی برای خودش بردارد. هر مدیری که می آید علاقه مند است که کار کند و هیچ مدیری نمی آید که مسئولیتی را بگیرد و به فکر کار دیگری باشد.
مدیرعامل سابق استقلال تصریح کرد: با اینکه تمام مدیران علاقه مند به کمک بودند و می خواستند استقلال و پرسپولیس را از بحران مالی بیرون بیاورند اما شرایط، مکان، رسانه ها، فضای سکوها و... باعث می شود تا خیلی از موانع بر سر راه مدیران به وجود بیاید تا آنها نتوانند به خواسته خود برسند. باید نیمه پر لیوان را هم نگاه کرد و این طور نیست که بخواهیم مدیران سابق استقلال و پرسپولیس را محکوم کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها