أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۵۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۵ آبان ۱۳۹۵
دادگاه تجدید نظر مصر حکم اعدام صادر شده برای محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده این کشور در پرونده «حمله به زندان» را لغو کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دادگاه تجدید نظر مصر حکم‌های اعدام و حبس ابد صادر شده برای «محمد مرسی» و شماری از رهبران اخوان المسلمین را لغو کرد.

شبکه خبری «الجزیره»، گزارش داد رئیس جمهور برکنار شده مصر در پرونده معروف به «حمله به زندان» به اعدام محکوم شده بود که دادگاه تجدید نظر دستور لغو این حکم و محاکمه مجدد مرسی و دیگر متهمان این پرونده را صادر کرد.

پرونده حمله به زندان 129 متهم دارد که 93 نفر از آن‌ها تحت تعقیب هستند و مصر ادعا می‌کند آنها وابسته به حزب الله و اخوان المسلمین هستند.

«شعبان الشامی» رئیس دادگاه جنایی قاهره در سال 2015 محمد مرسی، «محمد بدیع» رهبر اخوان و 4 تن از رهبران این گروه را به صورت حضوری به اعدام محکوم کرد و 93 متهم تحت تعقیب از جمله «یوسف قرضاوی» مبلغ مصری را نیز به مرگ محکوم کرد.

8 نفر از متهمان این پرونده به دو سال زندان و باقی متهمان به حبس ابد محکوم شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها