يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۵۶۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: تصادف مینی‌بوس و نیسان در جاده گهرباران 14 مصدوم برجای گذاشت که حال راننده نیسان وخیم است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، جاده مرگبار گهرباران میاندورود در ادامه سریال تصادفات جاده‌ای صبح امروز با برخورد شدید خودروی نیسان وانت و مینی‌بوس بازهم حادثه آفرید.

در این حادثه دو خودروی نیسان وانت و مینی‌بوس در سه‌راه پنبه‌چوله جاده مرگبار گهرباران با یکدیگر به‌شدت برخورد کردند و موجب مصدوم و زخمی شدن چندین نفر شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میاندورود، گفت: حدود ساعت 7 صبح امروز چهارشنبه 26 آبان ماه خبر وقوع این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

زکریا اشکپور با بیان اینکه خودروهای آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس ولوجا، سورک، لاریم، وفائیان و طوسکلا به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: این حادثه رانندگی در سه‌راهی پنبه‌چوله ـ باغ‌وحش در جاده گهرباران میاندورود اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این حادثه 14 مصدوم برجای گذاشت که مصدومان 8 زن و 6 مرد بودند، افزود: پنج مصدوم شامل سه خانم و دو آقا به بیمارستان امام حسین (ع) نکا و 9 مصدوم شامل چهار آقا و پنج خانم به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در پایان گفت: حال راننده 41 ساله نیسان وخیم اعلام که سریعا به اتاق عمل منتقل شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها