امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۰۱۶۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
وزارت کشور عراق از ورود بیش از یک و نیم میلیون زائر به این کشور خبر داد و تاکید کرد که اقدامات قانونی ویژه ورود زائران اربعین به کشور به درستی انجام شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی سومریه نیوز، سعد معن، سخنگوی وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عقیل الخزعلی،‌ معاون سابق وزارت کشور از تمامی مسئولان امور زوّار اربعین و نیروهای وزارت کشور خواسته قوانین و اصول ویژه ورود اتباع خارجی به کشور از جمله داشتن ویزا را رعایت کنند.

معن اظهار داشت: دستورات در این خصوص روشن و قطعی است و لازمه آن اجرای قوانین کشور و بازگرداندن کسانی است که اصول و قوانین را زیر پا می‌گذارند.

وی در ادامه از ورود بیش از یک و نیم میلیون زائر به عراق خبر داد و گفت: اقدامات قانونی ویژه ورود این زائران به درستی انجام شده است و احتمال افزایش تعداد آنها طی روزهای آتی وجود دارد.

سخنگوی وزارت کشور عراق ادامه داد: وزارتخانه در مدیریت این جمعیت میلیونی طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده موفق بوده و این مساله از سوی مسئولان امنیتی، خدماتی وزارتخانه و مردم تایید شده است.

مدیریت گذرگاه‌های مرزی عراق روز دوشنبه از ورود بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از کشورهای عربی و خارجی به عراق جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و این عدد را قابل افزایش دانست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها